勵志人生首頁經典語錄

黃子華經典語錄

1、我第一次戀愛之前,我認為自己就系楊過。而我同書裡面個楊過唯一唔同嘅地方,就系佢有隻大鵰。

2、我只需要愛情,只要搵到我嘅小龍女,我就可以拋棄學業,退隱山林,搬入新界住。但系我一定要住西班牙別墅,我唔住得村屋,我怕蛇蟲鼠蟻。

3、然後每個月至多出一次市區,不過我唔會逗留得耐,問亞媽攞完零用錢我就會入番入去。

4、冇錯,基本上,我由中一至中五都系喺呢種咁超然嘅思想下度過。

5、嗰陣時學校最流行嘅辯論題目系:“中學生應否談戀愛?”我認為,我哋應該辯論嘅系“中學生應否讀書?”

6、而喺我第一次戀愛之前,我嘅小龍女只需要一個條件,就系靚,我知我咁樣諗好膚淺,但系嗰陣時我仲細,唔知道原來身材都好重要嘎。

7、系愛情之中,女人最偉大!

8、男人嘅犧牲,就為咗追求美麗;而女人嘅犧牲,就只系得到一個麻甩佬!而最偉大嘅系佢哋根本唔覺得系犧牲。

9、如果你話畀一個女人聽,喂,你男朋友有口臭!

10、如果你話我聽,因為我唔靚仔,所以唔可以做戲,你唔應該話我聽!因為唔關我事,我唔應該負呢個責任,你應該同我父母講,系佢哋搞成我咁嘅。如果你要罰,應該罰佢哋。以後,邊個醜樣,就罰佢爸爸媽媽唔準做戲!彬者剩系做茄呢啡!

11、我唔系一個唔負責任嘅人,為我爸爸媽媽嗰短短一剎嘅快感,我已經負責負咗廿幾年。你估做我好易做啊?

12、我細個讀書唔好,或者唔合格,我冇要父母負責。我自己簽曬啲成績表嘅。

13、每當我爸爸媽媽有爭執鬧交嘅時候,我有冇叫佢哋為咗我嘅童年著想,忍下對方?冇!我叫佢哋出街鬧!

14、我大個咗,唔知應該信邊個宗教,唔知做人為乜,唔知人生事業嘅方向都冇要求父母照顧我。

15、靚仔系唔系真系咁重要啊?有啲人話男人唔駛靚仔嘅,有才華咪得囉。()

16、我帶住我嘅才華入到去,幾艱難先搵到個女仔肯俾個機會我。唔系俾機會我交換問題,而系畀機會我天才表演。

17、唱歌跳舞做話劇講大話功夫表演,成套歡樂今宵一個人做一次

18、我從小就知道,我系一個偉大嘅演員。

19、雖然系咁,雖然,我亦都系成班人之中最細嗰個。但系我已經可以將一個妒忌嘅男人心態表現得淋漓盡至。

20、當然,我啲朋友個個都讚我,話我天生出嚟,就系戴綠帽嘅。

21、細個嗰陣,我系唔怕死嘅。

22、我覺得,系以前啲人先會死嘅。系歷史書裡面嘅人至會死。好多人唔明歷史有乜用,歷史咪話你聽邊啲人死咗囉。

23、我從來未睇過一本歷史書有提到黃子華呢個名,我點會死啊。最緊要系,就算死都唔系乜嘢一回事。細個嗰陣隔離陳師奶成日叫佢老公:“咁多人去死你仲唔去死?”

24、然後去完番嚟,阿陳師奶又會話:“死番嚟啦,唔死多陣添?”

25、所以我一路都認為,去死,即系去街,同埋一定唔會去好遠。因為阿陳生每次都好快就返嚟嘅。

26、點解要帶金撈?唔帶撈,有乜資格同人講,時間系寶貴?我嘅時間點值錢呀?(你話系唔系先)

27、嗱,支時針圍住行一個圈,12個鐘,十幾皮嘢,即係為皮幾嘢一個鍾。你一個鍾值幾錢啊?

返回頂部