勵志

勵志人生知識庫

港產片台詞

港產片台詞有:

* “我話係唔係呢?係嘅,我哋要俾啲空間畀啲時間畀佢哋嚟適應。”(我們需要給時間和空間來適應。)

* “我哋唔係好人,我哋有壞嘅一面,但我哋一定係一個好人,因為我哋一直都唔會放棄。”(我們不是好人,我們有壞的一面,但我們一定是一個好人,因為我們一直都不會放棄。)

* “你唔係一個普通人,你係一個有故事嘅人。”(你不是一個普通人,你是一個有故事的人。)

* “你哋唔應該為咗怕咗一啲啲,就唔敢去試。”(你不應該因為怕了一些小風險就不敢去嘗試。)

* “世界好大,有啲細節唔一定真係關注得到,但我哋總要為咗一個願望而努力過先得。”(世界太大,有些細節不一定關注得到,但我們總要為了一個願望而努力過一次。)

這些台詞是香港電影中比較經典的台詞之一,也是港產片文化的一部分。這些台詞通常表達了主人公的信念和決心,以及他們對生活的態度和價值觀。這些台詞也反映了香港社會的現實和人們的思考方式。