勵志人生首頁經典語錄

粵語罵人的話

1、出街被車撞死。

2、叼你老母hei你話。

3、死蠢:相信系人都知道系好唔耐煩咁鬧人地蠢啦。

4、騎咧:形容古靈精怪嘅人。

5、懵盛盛、昂居:蒙查查

6、叼你啊死撈頭,信悟信我起你天靈蓋度疴督屎啊

7、收皮、收爹:都有叫人收聲,滾開嘅意思。

8、粉腸:粉腸系當你睇唔順一個人時用嚟形容佢嘅,意思都系話佢唔叻得去邊。

9、冚家鏟(也就是詛咒對方的全家死光光,又或者詛咒對方家遭受不幸。)

10、木嘴:同茂里其實差唔多意思,都係指一個人傻傻呆呆,不過木嘴側重於形容一個人嘅外表,而茂里側重於形容一個人的內在。

11、死野。

12、叉燒:原來特指一種好食既廣東美食,而家拿來形容人成舊叉燒甘,估計出自生舊叉燒都好過生你啦!

13、傻仔都話咗你個死人白痴仔講野唔侖得正

14、瘦骨仙:形容人瘦骨嶙峋。

15、男人佬狗吱吱喳喳,十足一個蒸山瓜,無哩分寸又浮誇,是人見到想升你兩巴。

16、頂你個肺:處於粗口嘅邊界,意思同某一個粗口詞差唔多,不過語氣較輕斯文好多。

17、孤寒:吝嗇,縮骨。

18、賣剩蔗、蘿底橙:大姑娘30幾歲都仲未有如意郎君,咁就叫賣剩蔗、蘿底橙喇。

19、呢度有條友起青山跑出來啊

20、冚家鏟:冚家,即全家。冚家鏟是表示把對方全家死清光,也就是希望對方全家也遭不幸,是十分惡毒的罵人說話。

21、我頂你的肺,我戳你個咀。

22、水魚:俾人搵笨嘅人。

23、CallLaoYe:我都唔知呢幾個字點打,不過呢個詞大家都應該聽得唔少,系豈有此理嘅意思。

24、廢柴:形容一個人系廢物。

25、拾下拾下傻下傻下:傻傻地。

26、人之初,口多多!!手指指,食雞屎!!

27、茂里:指傻傻地嘅人。

28、你個八婆,年紀輕輕咁八卦,又肥又矮,三寸丁又醜又扭計。

29、霎昂:同昂居,不過語氣稍重。

30、痲甩佬:專指男人,好多人都相當喜歡拿來稱呼朋友,好似發哥的某出戲用過,相當流行。

31、碌葛:形容人好似粉葛一樣呆笨。

32、洗衫板:唔使問都知道系形容身材差嘅女士啦。

33、痴線:點可以少得呢個全國最文明的鬧人話呢?等於白痴,傻B、另一講法:痴根。

34、痴線。()

35、拖拖拉拉實食齋,扭扭另另正乸型。

36、死人撲街鬼。

37、甘多人死唔見你去死。

38、頂你個肺。

返回頂部