勵志人生首頁好詞好句

既又既又造句

1、法赫米這個人既開朗又含蓄,既善於交際而又喜歡磨人。

2、場景劇本既具體又粗糙,既切實又靈活。

3、樹木既能綠化環境,又能製造出新鮮空氣,既能平衡生態環境,又能保護地球。

4、他既胖又肥,既懶又饞。

5、這種文具既美觀,又實用;既省錢,又環保,真是一個不錯的創意。

6、這種文具既美觀,又實用;既省錢,又環保,真是一個不錯的創意。

7、知識堂既好玩又有趣,既增長知識又能得禮物。

8、這個西瓜既新鮮又便宜,既大又甜。

9、他既胖又肥,既懶又饞。

10、我經常參加戶外體育鍛鍊,既豐富課外生活又起到鍛鍊的效果,既可以認識有同樣愛好的朋友又可以愉悅心情。

11、春天既美麗又可愛春天既美麗又可愛,既溫馨又多彩

12、樹木既能綠化環境,又能製造出新鮮空氣,既能平衡生態環境,又能保護地球。可愛,既溫馨又多彩。

13、夏天既是一個酷熱難耐的季節,()又是一個生機盎然的季節;既讓人們汗如雨下,又讓草木們的枝葉越發地鬱鬱蔥蔥。

14、這種文具既美觀,又實用;既省錢,又環保,真是一個不錯的創意。

15、對未來我們總是既畏懼又企盼,既拒斥又憧憬。

16、對一個幹部的考察,既要看原地,又要看異地;既要看一崗,又要看多崗:既要看官意,又要看民意;既要看成績,又要看敗績;既要看近期,又要看長期;既要看作為,又要看不為;既要看順境,又要看逆境。

17、樹木既能綠化環境,又能製造出新鮮空氣,既能平衡生態環境,又能保護地球。

18、我們班長既是班上學習最好的,又是最勤奮的;既是最口才最好的,又是最樂於助人的學生。

19、樹木既能綠化環境,又能製造出新鮮空氣,既能平衡生態環境,又能保護地球。

20、對未來我們總是既畏懼又企盼,既拒斥又憧憬。

21、它的和聲顯得既嚴峻又柔和,既憂傷又委婉。

22、春天既美麗又可愛,既溫馨又多彩。

23、對未來我們總是既畏懼又企盼,既拒斥又憧憬。

返回頂部