勵志人生首頁好詞好句

用既……又……既……又……造句

1、婦女的狀況由一些奇怪的習俗決定:她們同時既受奴役又被保護,既軟弱又強力,被過於輕視又被過於尊重。

2、當我看著你這個既無知,又懦弱,既小器,又頑固。

3、春天既美麗又可愛,既溫馨又多彩。

4、這種文具既美觀,又實用;既省錢,又環保。

5、學校致力培養會做人、會學習、會合作、會負責、會審美、會創新的,既有良好科學素質、又有良好人文素質的,既能適應市場機制、又能超越市俗功利,既有現代意識、又有傳統美德,既有創新精神、又有實踐能力,既受到高校歡迎、又受到社會好評,既具有儒雅氣質、又富有主體性的高中畢業生。

6、我經常參加戶外體育鍛鍊,既豐富課外生活又起到鍛鍊的效果,既可以認識有同樣愛好的朋友又可以愉悅心情。

7、這種境界既使人驚嘆,又叫人舒服;既願低立四望,又想坐下低吟一首奇麗的詩。

8、對未來我們總是既畏懼又企盼,既拒斥又憧憬。

9、書中的女性既有強勢的一面,又有軟弱的一面,既美麗,又灰暗。在我們的生活中,也同樣有這樣的女性存在,可以說,這個故事跟我們的生活息息相關。

10、對一個幹部的考察,既要看原地,又要看異地;既要看一崗,又要看多崗:既要看官意,又要看民意;既要看成績,又要看敗績;()既要看近期,又要看長期;既要看作為,又要看不為;既要看順境,又要看逆境。

11、最後,dropbox相比於其他服務來說有點小貴,但是它的跨平台兼容性使得那些擁有多種設備(比如既有windows電腦又有iphone,或者既有mac又有android設備)的用戶來說則是再理想不過了。

12、企業管理需各種各樣的、互不相容的才能:既需要遠見又需要關注細節,既需要情商又需要分析能力,既需要自信又需要自我批評。

13、大豺狼想找一個既美麗又大方,既溫柔又賢惠的女子做他的豺狼夫人。

14、主權是一個既抽象又具體、既絕對又相對、既最高又可分層、既永恆又非永恆的範疇。

15、樹木既能綠化環境,又能製造出新鮮空氣,既能平衡生態環境,又能保護地球。

返回頂部